پاورپوینت رابطه بين تجزيه و تحليل

پاورپوینت رابطه بين تجزيه و تحليل

پاورپوینت رابطه بين تجزيه و تحليل

                نوع فایل:power point قابل ویرایش: 6 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: تجزيه و تحليل موقعیت ووضعیت شرکت با آنالیز SWOT انجام میگیرد تدوین برنامه های استراتژیک وترجمه آن در بخش عملیاتی (بخش بازار یابی و سایر بخشها)  با تدوین برنامه ریزی استراتژیک  مشخص می شود که ازهرواحد business چه چیزی خواسته می شود؟وآنها چه باید بکنند؟ یک استراتژی بازاریابی عبارت است از : منطق بازاریابی که شرکت امید وار است بدان وسیله به اهداف بلند مدت  بازاریابی دست یابد.  یک استراتژی بازاریابی شامل  موارد زیر است: استراتژی ویژه برای بازارهای هدف تعیین آمیزه بازاریابی تعیین جایگاه محصول سطوح مختلف هزینه های بازاریابی شیوه برخورد و واکنش در برابر O&t مسائل عمده     فهرست مطالب واسلایدها: رابطه بين تجزيه و تحليل، برنامه ريزي،اجرا و كنترل SWOT تجزيه و تحليل Marketing Strategy فرآيند كنترل بازاريابي شركت     ...
دریافت فایل
برای دانلود بر روی دکمه زیر کلیک فرمایید

دسته : علوم انسانی

تگ ها : پاورپوینت, رابطه ,بین, تجزیه , تحلیل

download - دانلود

لیست فایل های مشابه :

مديريت دانش در نظام آموزشي تربیت معلم کارگاه ارتباط موثرمقاله ریشه خشونت | آذر مارکتداستان های آموزنده بصورت انیمیشنجمع آوری اطلاعات صفحه ۲۹ علوم ششم جمعاوری اطلاعات صفحه ۳۰علوم ششمپیک نوروزی اول ابتدایی 96پیک نوروزی دوم ابتدایی 96پیک نوروزی پنجم ابتدایی 96پیک نوروزی ششم ابتدایی 96
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید